HTML

Ms. Rock

Friss topikok

Linkblog

Semmi küll, de vlm azért van

2010.06.19. 20:03 ßlack Rose

Tegnap elött elmentünk vásárolni Spanyolországra. (A suli szervez egy útat oda, 12 napos, és önellátos, arra vettünk) Az útra elkezdtem nézni újságokat, és kb minden tini lapon Robert Pattinson volt, vagy Justin Bieber... Nem értem, hogy lettek ennyire nagy arcok a lányok körében.. Robert sztem tök ronda, Justin meg úgy nézki, mint vlm 10 éves :S Na igen, ki vagyok én, hogy a 13 éves fejemmel itt "merem" sértegetni őket, és kinek képzelem magam. De hát ez egy szabad oszág, meg már unom, hogyha egy rossz szót szólók akármelyik tinisztárról, aki fiú, akk egy hülye liba vagyok :S Ti nem? Ja és én bármikor találok egy srácot, aki úgy nyávog, mint az 5 éves unokahugom a zuhany alatt, félrefésülöm a haját, és beállítom egy stúdióba. Pff... már eleg van, és ezt ki kellett adni, néha vannak ilyen rohamaim, bocs :D  Holnapután indulunk, és már naon várom... a 32 órás utat -.-" Most még írhatnék az életeemről, de mivel ez senkit se érdekekelnek az uncsi részek, és most csak azok vannak, megyek. Sok rock, illetve metalcore hallgatást ^^

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://girls-in-black.blog.hu/api/trackback/id/tr782094282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Angel_Heart 2010.06.23. 18:57:07

Ebben a Justinos dologban teljesen egyetértek...:D
süti beállítások módosítása